Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Day 9....Small & Day 10.......can't (won't) live without

Day 9......Small

Οι μυρμηγκοφωλιές στο συγκεκριμένο χωράφι ήταν τόσες πολλές
που το ονόμασα "Η πολιτεία των μυρμηγκιών".




Φτιάχνοντας τις φωτογραφίες των μυρμηγκιών ....βλέπω την Νάλα μου να κυνηγάει κάτι στο μπαλκόνι. 
Από φόβο μην είναι καμιά μέλισσα ( την είχε τσιμπήσει την άνοιξη και κινδύνευσε) έτρεξα να την πάρω. 
Ήταν όμως μια ακρίδα που έδωσε ένα καλό μάθημα στο "κοριτσάκι" μου, μιας και δεν μπορούσε να την πιάσει με τίποτα.
 Όχι μόνο το διασκέδασα, αλλά είχα το χρόνο να πάρω την φωτογραφική μηχανή και να αποθανατίσω την στιγμή.


 

Day 10.........can't ( won't ) live without

Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ανατολή.....


......χωρίς δύση ....


....και χωρίς φεγγάρι!!


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατόβραδο!!

35 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Στη συγκεκριμένη ανατολή βγήκαν υπέροχες όλες οι φωτογραφίες!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες ! Στην ανατολή τα σύννεφα μου μοιάζουν σαν φιγούρες πιασμένες χέρι χέρι!
    Αλλά και η φωτογραφία του φεγγαριού καταπληκτική!
    Καλό σου βράδυ Παρασκευή !
    Φιλάκια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία της ανατολής δεν έχει υποστεί καμιά μετατροπή! Ήταν η πιο όμορφη ανατολή που είχα δει ποτέ μου και ας ήταν συννεφιασμένος ουρανός. Όσο για το φεγγάρι άσε! Για να καταλάβεις... τι μετατροπή έχει φάει.
      Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί περίπου δέκα λεπτά μετά την ανατολή τις 7 παρά το πρωί :)))
      Καληνύχτα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει τελικά να πειράζουμε τις φωτογραφίες! Το ίδιο δεν κάνουν και οι επαγγελματίες φωτογράφοι;

      Διαγραφή
    3. xaxaxa άσε! εκείνοι έχουν μηχανές που κάνουν θαύματα επιτόπου!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Παρασκευή μου!Πολύ ωραίες φωτογραφίες!Αλλά αυτή μέ τήν ανατολή,φανταστική!Καλό Σ/Κ εύχομαι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστλω πολύ Dimi μου!! Ηταν υπέροχη η ανατολή στα αλήθεια! Καληνύχτα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Την ανατολή λάτρεψα κι εγώ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιοβούνα 6 και κάτι τα χαράματα!! Ήταν πολύ όμορφα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες φωτογραφίες από κάθε άποψη, θεματολογική και καλλιτεχνική.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!
      Καληνύχτα και καλή Κυριακή πλέον!

      Διαγραφή
  6. Ανατολή και δύση..μμμ!
    καλή η ιδέα σου..τελικά όσο πάει μου αρέσει και περισσότερο η φωτογραφική πρόκληση..και χαίρομαι ιδιαίτερα που μοιραζομαστε όλοι κομματάκια απο τη ζωή και την ψυχούλα μας..
    σου στέλνω και απο εδω φιλιά..
    Ευχαριστώ:)
    (ξέρεις*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφική πρόκληση αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από αυτό που φαίνεται!
      Έχεις απόλυτο δίκιο...κομματάκια από την ζωή και την ψυχούλα μας..
      Σου στέλνω τα φιλιά μου και να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα και μια πιό όμορφη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  7. Κι εμένα ! Κι εμένα μου αρέσει όλα αυτά που μοιραζόμαστε όλες όσες συμμετέχουμε σε αυτή τη φωτογραφική πρόκληση! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμμετοχή σου να ξέρεις πως ομόρφυνε την φωτογραφική πρόκληση!! Της δίνεις μια διαφορετική όψη από όσες έχουμε δει ως τώρα...και προσωπικά μου αρέσει πολύ! Καλό ξημέρωμα και μια όμορφη Κυριακάτικη μέρα! :)

      Διαγραφή
    2. χεχε! Αλήθεια; Πολύ χαίρομαι! Πάντως το διασκεδάζω απίστευτα!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες όπως πάντα οι φωτογραφίες σου φιλενάδα,ειδικα αυτη της Ανατολής ειναι πανέμορφη,καλό βράδυ σου εύχομαι και πολλά πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά φιλενάδα! Σε ευχαριστώ πολύ. Να έχεις μια όμορφη Κυριακάτικη μέρα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. οι τρεις τελευταίες φωτογραφίες μου αρεσαν πολυ και ως φωτο και ως νοημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι τρεις τελευταιεςφωτο πανεμορφες!
    Καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες φωτογραφίες εκτός..από την ακρίδα!!!Τι την ήθελες βρε παιδάκι μου..τις φοβάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου! Κρίμα!! Και εγώ έκανα τόσο χαρά που κατάφερα να φωτογραφίσω την ακρίδα :)

      Διαγραφή
  12. Όντως φαίνονται τα σύννεφα σαν να είναι άνθρωποι που τρέχουν πιασμένοι από το χέρι! Τα ζωύφια γιατί τα ήθελες και τα σιχαίνομαι..μπλιαχχχ!! :) Καλή εβδομάδα Παρασκευή μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! και εσύ Κατερίνα μου έχεις θέμα με τα εντομάκια; Το διόρθωσα πάντως με τις επόμενες φωτογραφίες :)
      Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. οι μυρμηγκοφωλιές είναι απίθανες!!!! πόσο πολύ μου αρέσουν, τέχνη από κάτω όμως!! :) όσο για το φεγγαράκι, τρελαίνομαι! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μυρμηγκοφωλιές!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ σαν τέχνη...δίκιο έχεις!!
      Καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή