Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Η φάτνη στην πλατεία Ομονοίας - Day 7.....stars

Η φάτνη στην πλατεία Ομονοίας
 
Δεν αναφέρομαι στην πλατεία Ομονοίας της πόλης μου, αλλά στο κεντρικότερο σημείο των Αθηνών.
Την μέρα που πέρασα από εκεί ήταν πρωί και έβλεπα την πρώτη φάτνη για φέτος σε πλατεία.


Μπροστά από την φάτνη εκατοντάδες γλαστράκια με ποϊνσέττιες αλεξανδρινά) και κυκλάμινα.


Και ένας διάδρομος όπου οι τρεις μάγοι με τα δώρα δείχνουν να κατευθύνονται προς την φάτνη.


 Διαφορετικά είδη από φοίνικες τοποθετήθηκαν για να ολοκληρωθεί ο στολισμός της.

Τα συνεργεία συνέχιζαν τον στολισμό στο χώρο της πλατείας!
Τεράστιες μπάλες με φωτεινά αστέρια.......


και τα παρτέρια γεμάτα με κόκκινα κυκλάμινα.


Αν η πλατεία φαινόνταν τόσο όμορφη το πρωί, φαντάζομαι πως θα δείχνουν όλα αυτά την νύχτα...
Ας γευτούμε την μαγεία των Χριστουγέννων και ας ξεχάσουμε για λίγο όλα τα υπόλοιπα!

Day 7........stars

 Σήμερα στόλισα το δέντρο μου και ανυπομονώ να σταματήσει η βροχή να στολίσω τα μπαλκόνια μου.


Και στολίδια για το δέντρο, τύπου αστεράκι που έγινε από ρολό χαρτιού υγείας! 
 

15 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το οδοιπορικό μιας Πατρινιάς στη πρωτεύουσα!!


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Παρασκευή μου!Υπέροχα στολισμένη η πλατεία Ομονοίας και το βράδυ θα ΄ναι φανταστικά!Εύχομαι να μην ξεσπάσουν στα στολίδια της και την καταστρέψουν!
    Όμορφα τα στολίδια σου κι αυτά με το χαρτόνι δεν ξεχωρίζουν με ΄κείνα που συνήθως αγοράζουμε!Οι ευχούλες σου πιάσανε πάντως τόπο και σήμερα έβγαλε μπόλικο ήλιο για να τελειώσεις και τον εξωτερικό στολισμό σου!Και του χρόνου να ΄σαι καλά και να ξαναστολίσεις!Κι όπως λες, ας γευτούμε τη μαγεία των Χριστουγέννων κι ας ξεχάσουμε για λίγο όλα τα υπόλοιπα!
    Να περνάς καλά χαρά μου και να ΄σαι πάντα ευτυχισμένη!
    Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκείνη την ώρα που ήμουνα στην Ομόνοια ξεκινούσε πορεία διαμαρτυρίας στην Πανεπιστημίου. Εύχομαι να μην την πλήρωσαν οι στολισμοί!!
      Ο σύζυγός μου και οι γιοί μου γελούσαν όταν έφτιαχνα τα συγκεκριμένα στολίδια, αλλά χθες δεν πίστευαν στα μάτια τους ότι αυτά μπήκαν στο δέντρο! Τους άρεσε μάλιστα :))
      Να σαι καλά Σοφία μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ότι επιθυμείς!
      Χαρούμενη εβδομάδα και σε σένα!! Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  3. Επιτελους ομορφες εικονες απο αυτη την κακοφημη πλατεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως εκείνη την μέρα η Ομόνοια δεν είχε τίποτα άσχημο! :))

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφα όλα Παρασκευή μου και οι φωτος της πλατείας
    και τα αστέρια σου
    μου αρεσε πολυ αυτο που ειπες
    Ας γευτούμε την μαγεία των Χριστουγέννων και ας ξεχάσουμε για λίγο όλα τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Δελφινάκι μου! Ας απολάυσουμε αυτές τις Άγιες Μέρες!!
      Έχουμε καιρό για όλα τα άλλα ( πρώτα ο Θεός να μαστε καλά βέβαια) :))

      Διαγραφή
  5. so beautiful x'mast...those presepe..so beautiful..
    beautiful photos..very x'mast...can't wait
    happy december my dear friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi my dear friend!
      I can't wait as you but we are very close to christmas.
      Only 14 days!
      Have a happy december! :))

      Διαγραφή
  6. και εμένα μου αρέσει πολύ η φάτνη..μακάρι να μην την καταστρέψουν διάφοροι περίεργοι γιατί δυστηχώς αυτό γίνεται συνήθως στις πλατείες..
    φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να είναι στην θέση τους όλα ακόμα!! Ήταν πολύ όμορφα.
      Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. ευτυχώς που έκαναν τέτοιο στολισμό! να ομορφύνει η πλατεία και να δώσει λίγη χαρά έστω και αυτή η μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πόλη μου δεν στόλισαν φέτος ( μέχρι χθες τουλάχιστον) και μου κακοφάνηκε! Ευτυχώς που είδα και αυτή την πλατεία!

      Διαγραφή