Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Σαν μικρό παιδί.......

Την περασμένη Παρασκευή γυρνώντας σπίτι ένας φάκελος με περίμενε στην είσοδο.
Σαν φάκελος δεν ήταν έκπληξη αφού περίμενα ένα αναμνηστικό από μια καινούργια φίλη.
Η συγκεκριμένη φίλη θέλησε να κάνει ένα δωρακι στο τριακοστό μέλος του μπλογκ της. " Ένα μικρό αναμνηστικό", όπως το ανέφερε η ίδια σε σχόλιό της.
Έτυχε λοιπόν το μέλος αυτό να είμαι εγώ!


Ανοίγω το φάκελο και βλέπω.......
....... την καρτούλα με τις ευχές της για το νέο έτος,


......το παρακάτω όμορφο ημερολόγιο φτιαγμένο από την ίδια....


........μα η μεγάλη έκπληξη ήταν το τελευταίο δώρο της! Εκεί άρχισα να κάνω σαν μικρό παιδί που του 
έκαναν το καλύτερο δώρο. Πηδούσα από την χαρά μου!!
Ένα βιβλίο με τίτλο << 115 Παιδικά Τιτιβίσματα >>
Το μικρό αναμνηστικό μετατράπηκε με μιας στο μεγαλύτερο.
Η επιθυμία μου να αποκτήσω εγγόνια έγινε πιο έντονη.
  Να τους διαβάζω τα παιδικά ποιήματα και με καμάρι να δείχνω την αφιέρωση στο όνομά μου και την υπογραφή της στιχουργού.
Μέχρι να γίνω όμως γιαγιά, θα κάνω το ίδιο με τα ανιψάκια μου!
  Για όσους δεν καταλάβατε ακόμα αναφέρομαι στην Ρούλα ( Σμαραγδένια ). 

Ρούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
 Το "μικρό" αναμνηστικό σου είναι ανεκτίμητης αξίας!

34 σχόλια:

  1. Good Morning darl,
    wow...amazing gifts, how lucky you are. compliment!
    very happy start the day with gifts.
    take care have a beautiful day
    love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello my dear Ayu,
      I enjoyed all of them but the last one was a big surprice for me!
      Thank you very much!
      Kisses!!

      Διαγραφή
  2. τι ωραία κίνηση... και τι ωραία δωράκια! κι εγώ σαν παιδάκι θα έκανα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν άρχισα να διαβάζω τα ποιήματα ένιωσα και παιδι! :))

      Διαγραφή
  3. Παρασκευή μου χάρηκα με τη χαρά σου...σε ένοιωσα.. να το χαρείς ..και να είναι όλη η χρονια σου γεμάτη με τέτοιες όμορφες εκπλήξεις και όμορφα δώρα..Μπράβο στην Σμαραγδένια για την σκέψη της να δωρίσει στο 300ό μέλος της..
    Μου άρεσε που μοιράστηκες την χαρά σου μαζί μας..ειμαστε μια κοινωνία..και η μπλογκογειτονιά μας είναι κι αυτή μια κοινωνία πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) κάτι ξεχασα...πολυ ομορφα ολα τα δωρα..και η καρτουλα....να τα χαρείς όλα
      φιλούυθκια

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλά ΔΕλφινάκι μου!! Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη!!
      Καλό ξημέρωμα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω την αξία της ζωής και του ανθρώπου, τα δώρα ποτέ δε με συγκινούσαν, όταν αυτά δεν συνοδεύονταν απ΄ αγάπη!
    Γι΄ αυτό το δωράκι σου καλή μου Παρασκευή να το χαρείς, γιατί φαίνεται από τόσο μακριά πως συνοδεύεται μ΄ αγάπη, αφού ειν΄ ένα κομμάτι του εαυτού της..!
    Να περνάς πάντα καλά!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κομμάτι του εαυτού της! Αυτό τα λέει όλα!! :)
      Να σαι καλά Σοφία μου!
      Καλό ξημέρωμα! ΦΙλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η κίνησή της!!Σε νιώθω!!Τα δώρα έκπληξη έχουν μια ιδιαίτερη μαγεία!! :)
    Σου εύχομαι να αποκτήσεις εγγονάκια(αν και είσαι πολύ νέα για γιαγιά..!)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν συνεχιστούν τα πράγματα ως έχει Κατερίνα μου, μάλλον θα γίνω σύντομα γιαγιά!! :))

      Διαγραφή
  6. υπέροχη έκπληξη!!!! τα δωράκια της Ρούλας μοναδικά!!! να τα χαρείς Παρασκευούλα μου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφη κινηση!Μπραβο στην Ρουλα

    φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρασκευούλα μου, νιώθω τη χαρά σου ως εδώ!
    Την έχω νιώσει κι εγώ από δώρα που έλαβα από μακριά!'Υπέροχα συναισθήματα!
    Εύχομαι να τα νιώσεις ξανά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω πως εσύ έπιασες την χαρά μου για τα καλά!!
      Να σαι καλά Αριστέα μου!!
      Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Tι όμορφο να σε τιμούν οι φίλοι και να σε σκέφτονται!
    Η χαρά είναι πραγματικά τεράστια!
    Όμορφη καρτούλα,το ημερολόγιο,το βιβλίο..όλα!
    Μπράβο στη φιλενάδα σου!Να ζεις πάντα τέτοιες όμορφες χαρές!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια καλή πριγκίπισσα μου πρωτοέδωσε παρόμοια χαρά!! :)
      Εγώ προσέχω την νεραιδούλα της και το μαγικό ραβδάκι με αγγίζει συνεχώς!
      Με ένα μεγάλο χαμόγελο και μια ζεστή αγκαλίτσα θα πάω να κοιμήσω την νεραιδούλα μου!
      Καλό ξημέρωμα φίλη μου!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία έκπληξη, σε νιώθω γιατί και γω αυτές τις ημέρες έλαβα κάποια δωράκια!!!Μπράβο σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είδα Ελένη μου!! Να χαιρόμαστε τα δωράκια μας!!
      Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Το Ρουλάκι μας είναι ΠΟΛΥ ξεχωριστό κοριτσάκι ! Αλλά, θα το έχεις καταλάβει ήδη !!!
    Πάντα εύχομαι να είσαι τυχερή και να γνωρίζεις τόσο καλούς και μαγικούς ανθρώπους, όπως το Ρουλιώ μας !
    Να είσαι καλά, Γειτονάκι μου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φωτεινή μου!! Το κατάλαβα πριν δω το "μικρό" αναμνηστικό της.
      Μμμμ τις τελευταίες μέρες εκτός από την Ρούλα γνώρισα και άλλο ένα καλό και μαγικό άνθρωπο!
      Δεν θα το αποκαλύψω ακόμα πιο είναι! It' s a mystery!!
      Καλό ξημέρωμα! Φιλάκιαααα!!

      Διαγραφή
    2. Αν υποψιαστώ ότι εννοείς το άτομο που εννοώ θα ξεραθώ στα γέλια !!!!!! αχαχαχαχχαχα ...

      Διαγραφή
    3. Παρακαλώ πολύ!! Να μην ξεραθείς καθόλου στα γέλια! Το εννοώωωωω!! :))

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα δωράκι!!!!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που έγινα μέλος στο BLOG σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι το 'δωράκι' σου Παρασκευή μου! Τί όμορφη χειρονομία από την Ρούλα !!
    Και με το καλό να γίνεις κι εσύ γιαγιά!!! Για μένα λίγο δύσκολο το βλέπω ακόμα...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριάννα μου!!
      Ποτέ δεν ξέρουμε τι γίνεται...δύσκολο το βλέπω κι εγώ αλλά όχι και απίθανο!
      Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου και ευγενική χειρονομία !
    Είναι ωραίο να γνωρίζεις ξεχωριστούς ανθρώπους και το
    bogging δίνει τη δυνατότητα αυτή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί όμορφα δωράκια Παρασκευή μου!Νά τά χαίρεσαι!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ όμορφο δώρο..να είστε καλά και οι δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή