Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Photo a day 15 & 16

Day 15......Inside your fridge

Παγάκια και παγωτό!!!


Day 16......Perfect

Όσο κρύο κι αν κάνει, όσο κι αν "γκρινιάζω" να φύγει ο χειμώνας,  δεν σταματώ να βγαίνω στο μπαλκόνι μου και να απολαμβάνω τις χιονισμένες κορυφές του Παναχαϊκού.





Ενώ είχα έτοιμες τις παραπάνω φωτογραφίες, το μεσημέρι παρατήρησα από το γραφείο μου και τα βουνά της Ναυπακτίας!


Δεν θα σας αφήσω όμως να μου φύγετε παγωμένοι!!
Τα κούτσουρα είναι αρκετά για να ζεσταθούμε όλοι!


Καλό ξημέρωμα!! :)

26 σχόλια:

  1. παγωτάκι????? χιονάκι???? τζακάκι???? τα θέλω και τα 3 σε συνδυασμό... χιόνι έξω, στο τζάκι και να τρώω παγωτό!!! χαχαχα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια κρύο μια ζέστη ε? ωραιαααααααααααα ζεστές καρδιές μέσα στο Χειμώνα ,καλό ξημερωμα φιλια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρασκευούλα μου από το κρύο στη ζέστη μαι χαρά μας πήγες! Ευτυχώς που δεν έκανες το αντίθετο ;-)
    Είμαι κι αρρωστούλα και κρυώνω το δόλιο!
    Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Σε έριξε κάτω τελικά;
      Ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα!
      Περαστικά σου! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Παρασκευή μου..παγωτάκι το χειμώνα; μπρρρρ και μόνο που το βλέπω και το φαντάζουμε κρυώνω...μια φορά όλη κι όλη στη ζωή μου έφαγα παγωτό το χειμωνα...μπρρρρ Ο χειμώνας δε μου αρέσει καθόλου αυτή η εποχή, στα χιόνια όμως δεν λέω όχι..ωραίες οι φωτος σου με τα χιονισμένα βουνά του Παναχαϊκού..Οσο για το βουνό της Ναυπακτίας, δε ξέρω πώς την πέτυχες έτσι τη φωτο αλλά σαν ηφαίστειο μοιάζει,ηφαίστειο μου θυμίζει :) Και πολύ έκανες που δεν μας άφησες να φύγουμε παγωμένοι..ήταν ότι έπρεπε η ζεστασιά του τζακιού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν Δελφινάκι βλέπω τα χιόνια από μακριά! Δεν κατάφερα φέτος να πάω μια εκδρομούλα στα χιόνια!
      Δεν πειράζει! Έχω απολαύσει πάρα πολύ την ζεστασιά του τζακιού! :) Όσο για το παγωτό. Μια φορά στο τόσο μου αρέσει και το χειμώνα! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Παγωτάκι;; μπρρ..
    προτιμώ τη ζεστασιά του τζακιού:)
    φιλιά πολλά!!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και δεν είμαι φαν του παγωτού, πάντως πάει σ΄ όλες τις εποχές!Και το νεράκι μόνο απ΄ το ψυγείο!
    Από ΄κει αντικρίζεις χιονισμένο το Παναχαϊκό κι από ΄δω βλέπω χιονισμένα τ΄ Ακαρνανικά!χαχαχα!Υπέροχες και καθαρές πάντως οι φωτογραφίες σου καλή μου Παρασκευή!
    Έτσι να περνάς πάντα όμορφα και ζεστά γλυκιά μου!Χαρούμενη Κυριακή να περάσεις!Φιλιά πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νερό από το ψυγείο πάντα!! Μην μου πεις να πιώ από την βρύση!
      χαχαχα έχουμε θέα τα βουνά πάντως! Δεν εχουμε παράπονο.
      Όταν ανοίξει ο καιρός θα τα φωτογραφίσω πάλι! Νομίζω πως θα φαίνονται καλύτερα! :)
      Να σαι καλά Σοφία μου και να περνάς κι εσύ πάντα όμορφα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Μαγευτικές οι φωτογραφίες σου με τα χιονισμένα βουνά!!!Απόλαυσα και τη φωτογραφία με το τζάκι, όσο για το παγωτό πάντα παραμένει μια απόλαυση!Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή εύχομαι!Φιάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!!
      Μπροστα στο τζάκι πάντως τρώγεται ευχάριστα το παγωτό!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Αχ γιατί παραπονιέστε όλοι και θέλετε να φύγει ο χειμώνας;; Όχι όχι όχι, να μείνει...!
    Αγαπώ τόσο πολύ τον χειμώνα...!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Παρασκευή μου, μπράβο! Τι ωραία θέα που αποτελούν τα χιονισμένα βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και θα έλεγα πως αγαπώ την Άνοιξη περισσότερο, αγαπώ και τις ομορφιές του Χειμώνα.
      Σε ευχαριστω πολύ!! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Μια χαρά ειναι να καθόμαστε στο ζεστο τζάκι και να απολαμβάνουμε το δροσερό τοπίο!!
    Παγωτάκι το χειμώνα;
    μπρρρρ:)
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ....υπέροχο είναι!!
      Με πιάνει που και που και το χειμώνα για παγωτάκι! :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Παρασκευή μου!!Αυτές οι χιονισμένες κορυφοκορφές ,σού κόβουν τήν ανάσα!!Τέλειες φωτογραφίες!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου!! Την συγκεκριμένη μέρα οι βουνοκορφές ήταν σκέτη όαση! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκιααααα!!

      Διαγραφή
  11. The mountain such a stunning photos, the snow on the top ..magnifique!
    warm fireplace
    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I see these mountains all day!!
      And the fireplace the same!
      I had to take the photos! :))
      Thank you very much !!
      Kissessssss!!

      Διαγραφή
  12. Σα να λέμε δλδ το σπίτι μας είναι διαμπερές ! χαχαααα τυχεράκια !!! Τί ωραίος που φαίνεται ο κόσμος μέσα απ' το φακό σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίος ο κόσμος Φωτεινούλα μου!!! Ειδικά αν εστιάζουμε τον φακό μας εκεί που πρέπει!! :))

      Διαγραφή
  13. Μας ξεπάγιασες με τα παγάκια, το παγωτό και το χιόνι και είπες να μας ζεστάνεις με την υπέροχη φωτιά σου!
    Εμένα πάντως, το παγωτό μου αρέσει όλες τις εποχές, ενώ τι τελειότερο υπάρχει από την φύση?Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή