Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Μια νύχτα που κράτησε χρόνια.....

Όχι, όχι!! Δεν αναφέρομαι στην βραδιά της γιορτής μου!! 
Εκείνη έκλεισε ξημερώματα,  ανήμερα του Αγίου Παντελεήμονα με τους ίδιους φίλους που όλο το προηγούμενο χρόνο έζησαν μαζί μας την αγωνία για το παιδί μας και μας συμπαραστάθηκαν από το πρώτο λεπτό σε αυτή  την δοκιμασία. 
Ένας κύκλος όμως έκλεισε, κι ένας καινούργιος ανοίγει.....
Την παραπάνω έκφραση την δανείστηκα από την κεντρική ηρωίδα στο βιβλίο της Βάσιας Ακαρέπη "Μια νύχτα που κράτησε χρόνια..."



Το συγκεκριμένο βιβλίο το κέρδισα πριν ένα μήνα στο giveaway της  γλυκύτατης Κατερίνας
Το παρέλαβα πριν λίγες μέρες  και είχα την χαρά χθες το βράδυ να γυρίσω και την τελευταία σελίδα του.

Ένα μυθιστόρημα που διαβάζεται εύκολα, δεν σε κουράζει με ατελείωτες περιγραφές και όμως μεταφέρει στο μέγιστο τόσο την ζωή των ηρώων της, όσο και την πραγματικότητα που επικρατεί ανάμεσα στους κατοίκους μιας κλειστής κοινωνίας.

Η ιστορία όπως περιγράφεται στο οπισθόφυλλο του βιβλίου :



Το ανατρεπτικό τέλος του δίνει την απάντηση! 

Να συμπληρώσω εδώ πως για μένα το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν και ένα όμορφο ταξίδι σε μέρη αρκετά γνώριμα...

Ευχαριστώ πολύ την Κατερίνα που με αφορμή το giveaway της μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω την Βάσια Ακαρέπη, αλλά και για την στήριξή της όταν την χρειαζόμουν..... καλύτερα να μην πω περισσότερα...όλοι γνωρίζουμε πως η Κατερίνα είναι ένα ζεστό και δοτικό πλάσμα.
Ευχαριστώ επίσης και την Βάσια Ακαρέπη για την προσφορά του βιβλίου της!!! Της εύχομαι καλή επιτυχία και πολλές πολλές συνέχειες!!

16 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες!! Ξέχασα την γιορτή σου όμως.. Χρόνια πολλά Παρασκευή μου με υγεία, πολύ αγάπη και όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Όπως λένε κρατάει μέρες η γιορτή... οπότε πιάνονται οι ευχές σου! :) Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Χρόνια πολλά και γλυκά εύχομαι!!!!
      Να έχεις αγάπη,υγεία και πολλά χαμόγελα:):)
      Και να είσαι πάντα τυχερή,φίλη μου!!!!
      Φιλιά πολλά:)

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα και καλό μήνα φίλη μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να σαι καλά!Φιλάκια πολλα!! :))

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα Σου εύχομαι όμορφα ταξίδια κάθε μορφής Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο...ελπίζω να το αποκτήσω κι εγώ σύντομα..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά και καλά! Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά από εδώ και μπρος! Όσο για τα καλά σου λόγια , τί να πω, πραγματικά με συγκινείς ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Τα καλά λόγια βγήκαν μέσα από το δικό σου βιβλίο αν και ταιριάζω με την εκδότρια των βιβλίων της Κασσάνδρας όσο αφορά την γραφή. :) Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη παρουσίαση έκανε Παρασκευή μου!
    Μπαίνει στα "υπόψη βιβλία " μου!
    Φιλιά πολλά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!! :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Καί τού χρόνου Παρασκευή μου!!!Περαστικά στό αγοράκι σου!!!
    Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον τό βιβλίο!!!Πάντα καλότυχη σού εύχομαι!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Τώρα έμαθα για την περιπετεια που είχες με το παιδί σου εύχομαι όλα να είναι καλά και να μην εχετε αλλα συννεφα στην οικογενεια,να είσαι παντα χαρουμενη και να περνας ευχαριστα οσο γίνεται,πολλα πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλεναδίτσα μου!! Έχουμε ακόμα λίγο δρόμο μπροστά μας αλλά δεν παραπονιέμαι!! Δόξα το Θεό!
      Την καλημέρα μου!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή