Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Liebster award


Το συγκεκριμένο βραβείο μου χάρισαν μια νέα φίλη η Σοφία και ένα πολυτάλαντο κορίτσι η Ειρήνη


Το βραβείο έχει τους παρακάτω κανόνες μα θα ακολουθήσω μόνο τον δεύτερο και όσο αφορά τις ερωτήσεις των δυο κοριτσιών.

Οι κανόνες του βραβείου είναι:
1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες

Αφού ευχαριστήσω την Σοφία και την Ειρήνη ξεκινάω τις απαντήσεις με τις 11 ερωτήσεις της Σοφίας.

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
     Όσα παίρνει ο άνεμος! 
2. Ποιο είναι το γεγονός που σημάδεψε τη ζωή σου;
    Όποιο και να είναι αυτό, όσο επώδυνο και αν ήταν σημασία έχει πως κατάφερα να σηκωθώ και να κοιτάξω την ζωή από άλλη οπτική γωνία. 
3. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
     Οι φυσικές καταστροφές. 
4. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας;
     Ο άγνωστος στρατιώτης.
5. Πού θα ήθελες να περάσεις το επόμενο καλοκαίρι;
     Στην Κρήτη 
6. Νιώθεις καλύτερα, όταν….
    Νιώθω καλύτερα με πολύ απλά πράγματα. Ένα μικρό περίπατο, ένα χαμόγελο, μια παιδική χαρά, μια καλημέρα, ένα ευχαριστώ, μια αγκαλιά....
7. Όταν θυμώνεις,…..
     Κάνω ασκήσεις αυτοσυγκράτησης για να μην βγάλω τον κακό εαυτό μου.
8. Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις έστω και καθυστερημένα;
     Υπάρχουν δυο διαδικτυακές φίλες που τους χρωστάω κι ένα δημόσιο ευχαριστώ από το περασμένο καλοκαίρι. 
     Η Ολυμπία και η Κατερίνα
9. Αν εμφανιζόταν ένα τζίνι και πραγματοποιούσε μια ευχή, αυτή θα ήταν…
    Να μην υποφέρει κανένα πλάσμα, ανθρώπινο ή μη. 
10. Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό…
    Ζωή.
11. Άνοιξες blog γιατί…
     Το άνοιξα για την συμμετοχή μου στο παιχνίδι του photo a day.




Και οι 11  ερωτήσεις της Ειρήνης..

1.Αγαπημένο τραγούδι;
   Dust in the wind
2.Τι σε τράβηξε στο blogging;
   Η αδερφή μου. Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει όλο αυτό.
3.Που πηγαίνεις όταν θες να ξεφύγεις για λίγο από όλους και όλα;
   Άλλοτε στην παραλία, άλλοτε στο δασύλλιο.
4.Γλυκό ή αλμυρό;
   Αυτή την περίοδο πάντως έχω προτίμηση στα αλμυρά.
5.Σου δίνεται η ευκαιρία να ταξιδέψεις στον χρόνο..σε ποια εποχή θα πήγαινες και ποιον θα ήθελες να συναντήσεις;
   Θα γυρνούσα τέσσερα μόλις χρόνια πίσω. Για ένα αντίο που δεν πρόλαβα να πω σε αγαπημένο μου πρόσωπο.
6.Βουνό ή θάλασσα;
    Αγαπώ λίγο περισσότερο το βουνό.
7.Αγαπημένο μέρος διακοπών;
    Λευκάδα
8.Μία φράση που σε χαρακτηρίζει.
    Κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.
9.Η πιο αποτυχημένη αγορά που έχεις κάνει;
    Οι ψηλοτάκουνες γόβες που αγόρασα πέρυσι. Ακόμα ψάχνω δασκάλα ψηλοτακουνοπερπατήματος.
10.Το άρωμά σου..
      Το "Beautiful" της Estee Lauder. 
11.Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι σ'αυτό τον κόσμο τι θα ήταν αυτό;
    Θα ξεκινούσα από την αχαριστία! 
    
    

15 σχόλια:

  1. Ωραιες απαντησεις! Αν βρεις δασκαλα ψηλοτακουνοπερπατηματος στειλτη και σεμενα. :) Διδαχτηκα απ'τα λαθη μου κ παιρνω μονο πλατφορμοειδη. Χοντροκομμενα αλλα περπατιουνται βρε αδερφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κι εγώ πλατφορμοειδή έπαιρνα. Μου άρεσαν οι συγκεκριμένες γόβες και πίστεψα πως θα τα καταφέρω! Να σαι καλά Εύη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ωραιες οι απαντησεις,ειναι εσυ,ετσι περιμενα να απαντησεις,να το χαρεις το βραβειακι σου φιλεναδα μου,φιλακιααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ήμουνα φιλενάδα μου χθες αλλά πρωί πρωί μια μπλόγκερ μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι. Αντιγραφή ήταν το θέμα πάλι! :) Καλό ξημέρωμα φιλενάδα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ την πάτησα με κάτι γόβες κι αιτία είναι οι μπότες μου, που είναι τόσο άνετες και ξεσυνήθισα τις γόβες.. :(
    Πολλά φιλιά Παρασκευή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Κι εσύ τα ίδια Πέτρα μου; Λέω να ξαναπροσπαθήσουμε! :) Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα.Κοίτα να δεις! Να μην το σκεφθώ να γίνω δασκάλα ψηλοτακουνοπερπατηματος ! Τι δεν θα είχα μάθει στην σχολή να ψηλοτακουνοπερπατάω; Τώρα θα έβγαζα χρήμα με ουρά! Χα.χα! Ωραίες απαντήσεις! ΄Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Gina! Μμμμ δεν θα με χαλούσε καθόλου να υπάρχει ανάλογη σχολή!! Άντε σκέψου το! Είμαστε πολλές που ενδιαφερόμαστε. :) Να σαι καλά!! Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Παρασκευή μου!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Τέρμα οι γόβες!Μόνο φλάτ!!Μού αρέση καί εμένα τό Beautiful!!!Λευκάδα for ever!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα πάλι Dimi μου! Να σαι καλά! Λευκάδα for ever because we know! :) Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. καλημερα φιλη μου!
    συγχαρητηρια για το βραβειο!
    οι απαντησεις σουπερ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Ωραίες απαντήσεις!
    Φιλάκια πολλά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλλη μου!! Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. αχ να έρθεις ναιιιιιιιιιιιι!!!!!!! :) όσο για τις γόβες, μη νομίζεις, συνήθεια είναι!! χε χε.. φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή