Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Άλλος με τη βάρκα μας!


" Έχω μια βάρκα με πανιά " 

Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά


και μια μικρή στην Κοκκινιά.


Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά
και μια μικρή στην Κοκκινιά.



Ασημοστολισμένη 
και πολυαγαπημένη


κι η καρδιά της η γαλάζια 
στην καρδιά μου κάνει 
νάζια.


Έχω μια βάρκα, μια
βάρκα που χωρά
πέντε φιλιά και μια χαρά.


Μια πίκρα σαν θα πάρει
θα γείρει, θα μπατάρει


και η θάλασσα η γαλάζια 
 στην καρδιά μου κάνει νάζια.



Στίχοι : Γιάννης Λογοθέτης
Μουσική : Κώστας Κωνσταντινόπουλος
Ερμηνεία : Γιάννης Πουλόπουλος




Η ανάρτηση είναι μέρος του παιχνιδιού  " Άλλος με την βάρκα μας" που διοργανώνει η Πέτρα. 
Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:



31 σχόλια:

  1. http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/06/blog-post_9905.html

    Μου αρέσει που πήγα δυο φορές στη Μαρία και της έδωσα νέο λινκ και τώρα το ξανά άλλαξα... :((((
    Όλα αυτα επειδή ξαναματαπρόσθεσα νέα στοιχεία στην ανάρτηση. Τώρα το λινκ που έδωσα στη Μαρία δεν ισχύει κι εσένα σου έγραψα το καινούργιο το οποίο θα ισχύει για....λίγη ώρα ακόμα! Μέχρι να χρειαστεί να προσθέσω κάτι ακόμα στην ανάρτηση εννοώ. Αχαχαχα!

    Στο θέμα μας: Βιβή μου, εδώ θα κάτσω σήμερα, δεν πάω πουθενά! Με τέτοια ΟΝΕΙΡΑ (γιατί αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου, απλές φωτογραφίες δεν τις λες!) και με Πουλόπουλο που κόβω φλέβα, έριξα άγκυρα!! Πολλά γλυκά φιλιά και πολύ σε ευχαριστώ Βιβή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και εγώ που παιδευόμουν τόση ώρα να αλλάζω τους συνδέσμους! Θα προσθέσω αυτόν και θα έχω το νου μου να τον αλλάζω κι εγώ! :)
      Όταν δήλωσα συμμετοχή δεν είχα ιδέα για το τι θα παρουσίαζα. Το σκεφτόμουν το βράδυ και ξυπνώντας το πρωί άρχισα να τραγουδώ το " Έχω μια βάρκα με πανιά" . Αυτό ήταν!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Κι εγώ σε ευχαριστώ!! Το διασκέδασα πραγματικά! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη συμμετοχή Βιβίκα!
    Αχ και να ήμουν μέσα σε μία από αυτές τις βαρκούλες και να άκουγα Πουλόπουλο!!!
    Τι ωραία!
    Ωραία ξύπνησα τώρα πάω να συνεχίσω την δουλειά μου γιατί θα φάω ξύλο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να πάρουμε και την Πέτρα και να αρμενίσουμε!
      Ελπίζω να επέστρεψες στην δουλειά δριμύτερη και χωρίς ξύλο! :)
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πωπω βάρκες! Υπέροχες βάρκες!
    Πού τις φύλαγες όλες τσούπα μου;
    Πολύ καλή και η δική σου συμμετοχή!
    Φιλάκια πολλά Βιβή μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ας είχε λίγους στίχους ακόμα και θα έβλεπες πολλές ακόμα!
      Από βάρκες άλλων δόξα το θεό!! Άπειρες! :)
      Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Το τραγουδάκι δεν το ήξερα και μου έφτιαξε τη διάθεση!
    Βιβή μου, τι να πω για τις φωτογραφίες σου;!!
    Με ταξίδεψαν!!
    Δηλώνω συμμετοχή για να με πάρεις με τη βάρκα σου! :))
    Φιλάκια πολλά και καλό απογευματάκι!

    Υ.Γ. Το Πετράδι μας έβαλε πάλι το χέρι του και ξεκίνησαν όμορφες διαδρομές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε περιστεράκι μου!!
      Διάλεξε βάρκα και φύγαμε! :)
      Σε ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά πολλά!

      ΥΓ στο προηγούμενο παιχνίδι της Πέτρας ήμουν απών από τον υπολογιστή και δεν το χάρηκα!

      Διαγραφή
  5. Φανταστικες οι φωτογραφιες σου! Υπερκαλοκαιρινες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη η συμμετοχή σου Βιβή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Βιβή μου!!Πανέμορφες όλες οι φωτογραφίες σου!!Φοβερή η αντανάκλαση τής βάρκας στήν θάλασσα!!!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αντανάκλαση μου είχε αρέσει από την πρώτη στιγμή που έβγαλα αυτή την φωτογραφία! Την κρατούσα για συμμετοχή μου στο photo a day με τέτοιο θέμα αλλά η Κοκκινιά σήμερα μου την πήρε! χαχαχα Να σαι καλά Dimi μου! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχος συνδυασμός φωτογραφίας και στοίχων!!!!!!!!!!!!!! Καταπληκτική η συμμετοχή σου!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Βικούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες οι βάρκες σου Βιβή μου και με το τραγούδι του Πουλόπουλου για συντροφιά σε προσκαλούν για βαρκάδα σίγουρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Lindas e adorei as gaivotas no barco! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία η βαρκάδα σου, με αγαπημένο τραγούδι! Κι εγώ με Πουλόπουλο ανέβηκα στη βάρκα της Πέτρας!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλαυσα ήδη και την δική σου ωραία βαρκάδα με τον Πουλόπουλο! :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Ωραία βαρκάδα! Ότι πρέπει για την ζέστη της εποχής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχη η βαρκαδα σου Βιβη μου!
    καλο σκ να εχεις!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    την απόλαυσα την βαρκάδα σου ειδικά και λόγω του τραγουδιού αφού ο Πουλόπουλος είναι αγαπημένος μου!
    καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ τι ωραια !
    Τραγουδακι και φωτογραφιες !
    Μου εφτιαξες της διαθεση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίες οι φωτος σου..ξεχωρισα την βαρκα με τα χρώματα της Ελλάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μας ταξίδεψε αυτό το ποστ!Τι άλλο να πω για τις τόσο όμορφες φωτογραφίες και το ταξιδιάρικο τραγούδι, Βιβή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή