Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Ταξιδευτές της πρόζας


Η θεατρική ομάδα της ένωσης των Καλαβρυτινών της Πάτρας  <<Ταξιδευτές της πρόζας>> δημιουργήθηκε γύρω στα τέλη του 2008 κατόπιν πρότασης της ταμίας της ένωσης κ. Αφροδίτης Σκαλτσά Δημητρακοπούλου και στελεχώθηκε αμέσως από ανθρώπους που αγαπούν το θέατρο.


Η δημιουργός της ομάδας με τη σύμφωνη γνώμη του προέδρου της ένωσης κ.Νίκου Μαντά έθεσε στόχο τους καλοκαιρινούς μήνες -κι όχι μόνο- η ομάδα να ανεβαίνει στα χωριά μας αλλά και όπου αλλού την καλούν και να παίζει μπροστά έστω και σε δέκα γερόντισσες και γέροντες, προσφέροντάς τους γέλιο σε στιγμές δύσκολες για όλους μας.
Οι << Ταξιδευτές της πρόζας >> έχουν χαρακτηρισθεί ως <<μπουλούκι προσφοράς>> γιατί από τον Μάιο του 2009 που ξεκίνησαν δειλά-δειλά τις παραστάσεις τους και έχουν δώσει μέχρι σήμερα 237 δωρεάν παραστάσεις, βάζοντας προτεραιότητα τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη το γέλιο.
Επίσης με τις δωρεάν παραστάσεις τους βοηθούν τους σκοπούς για την ενίσχυση οικογενειών και ιδρυμάτων που έχουν ανάγκη υλικά αγαθά.

Η ομάδα από το Μάιο του 2009 έχει παρουσιάσει τα εξής έργα:
- <<Σώστε τη φύση και τη Γη>> της Μάχης Αντωνοπούλου
- <<Ημέρα παρεξηγήσεων: Ένα παιδί - ένα σκυλί - ένα δόντι και ένα αμάξι>> του Βασίλη Αναστασιάδη
- <<Εξωτερικά ιατρεία>> Από τις ζακυνθινές ομιλίες του Νίκου Γουσέτη
-<<Η πιο δυνατή>> του Αουγκουστ Στρίνμπεργκ
-<<Μ'αγαπάς>> του Ρόναλντ Λαίνγκ
-<< Η Πώληση της Αθηνας>> του Νικόλαου Σακελάριου
-<< Ο θάνατός σου η ζωή μου>> του Αλέκου Σακελάριου
-<<Τα γενέθλια>> του Ντίνου Ταξιάρχη
-<<Ο Λεπρέντης>> του Χουρμούζη
-<<Mis Evans, Πνευματισμός, Καινούργιο Σπίτι>> του Ν. Λάσκαρη
-<<Τελετή>> του Παύλου Μάτεση
-<<Δεν είμαι εγώ>> του Γρηγορίου Ξενόπουλου


Σύμφωνα με την τελευταία παράσταση στο έργο του Γρηγορίου Ξενόπουλου ( Μάρτης 1928 ), η λογική, μονάχη της, δεν αξίζει τίποτα. Πρέπει να συνοδεύεται και από την φαντασία. Κι όπως είναι γελοίοι εκείνοι που παραμερίζουν ολωσδιόλου τη λογική και πελαγοδρομούν μόνο με τη φαντασία, άλλο τόσο είναι κι εκείνοι που δεν έχουν καθόλου φαντασία ή που φοβούνται όση έχουν και τη διώχνουν όσο μπορούν για να μη γελαστούν, αφηνόμενοι μόνο στον αλάνθαστο τάχα συλλογισμό.

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την παράσταση <<Δεν είμαι εγώ>> που παίχτηκε στις 3/7/2016 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Πατρέων ( παλιό νοσοκομείο Πάτρας, Άνω πόλη).






Η ομάδα των Ταξιδευτών δέχεται προτάσεις για πάντα δωρεάν παραστάσεις στο τηλ. 6939 589417



9 σχόλια:

  1. Βιβή μου χαίρομαι που το παρουσίασες, ήταν πολύ ωραία παράσταση και εχώ είχα χρόνια να δώ θέατρο.Ολοι η ομάδα αξίζει συγχαρητήρια για το έργο της !Χαίρομαι που το είδαμε μαζί ,να εισαι καλά ,σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ πολύ κι από εδώ για το τηλεφώνημα και την πρόταση να παρακολουθήσουμε την συγκεκριμένη παράσταση. Συγχαρητήρια πολλά στην ομάδα. Ήταν απολαυστικοί όλοι τους. Να σαι πάντα καλά!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια!! Μπραβο για τη δράση τους! Ποιος δε θέλει να ξεσκάσει λίγο από την καθημερινότητα! Καλή εβδομάδα..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους γνώριζα Εύη μου και πραγματικά τους λάτρεψα. Άνθρωποι της διπλανής πόρτας με πολλή αγάπη σε αυτό που κάνουν. Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Κάτι τέτοιοι άνθρωποι και κάτι τέτοιες δράσεις, θα έπρεπε να στηρίζονται από όλους μας!
    Άξιοι συγχαρητηρίων! Μόνο αυτό μπορώ να γράψω!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Βιβή μου! Να περνάς πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες θα πρεπε να είναι Γιάννα μου!
      Φιλάκια πολλά και να σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική ανάρτηση Βιβή μου! :)
    Συγχαρητήρια στην θεατρική ομάδα και τους εύχομαι τα καλύτερα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι πάντα καλά κι εσύ περιστεράκι μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Στήριξη χρειάζονται αυτές οι ομάδες, γιατί πλουτίζουν την καθημερινότητα στην επαρχία!
    Ωραία παρουσίαση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή