Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Τι θα λέγατε για ένα παγώνι στον κήπο ;


Σε αντίθεση με την ανθρώπινη φύση όπου έχει συνηθίσει το θηλυκό να είναι αυτό που εντυπωσιάζει με τις ατελείωτες παραλλαγές στο ρουχισμό, την κόμμωση και τα φανταχτερά αξεσουάρ, το θηλυκό παγώνι υστερεί σε ομορφιά κατά πολύ από το αρσενικό. 
Τα χρώματά του περιορίζονται σε καστανόγκριζες αποχρώσεις και στερείται της πανέμορφης μακριάς ουράς του αρσενικού με την ποικιλία χρωμάτων και το εντυπωσιακό άνοιγμά της σε βεντάλια.





Δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εύκολο να έχει κανείς ένα αληθινό παγώνι στον κήπο του......
Αυτό που προτείνω είναι ένα διακοσμητικό που είδα σε ένα εξοχικό κέντρο αρχές καλοκαιριού.




Ένα ανθισμένο παγώνι με αναρριχώμενα φυτά στο λαιμό και ανθισμένα εποχιακά λουλούδια στην ουρά του!!




Μια πρόταση όμως και για όσους δεν έχουμε κήπο!!
Το παρακάτω παγώνι-πολύφωτο που είδα επίσης εκείνο το βράδυ σε έναν άλλο χώρο!! 





Μην φανταστείτε πως κυνηγούσα τα παγώνια νυχτιάτικα!!
Απλά δυο καλοί φίλοι είχαν παντρευτεί το ίδιο απόγευμα με τις εκλεκτές της καρδιάς τους και εμείς μοιράσαμε  την νύχτα στα δυο!!! :))


26 σχόλια:

  1. ειλικρινα λατρευω τα παγωνια! τα θεωρω ισως το ομορφοτερο ζωο και το πιο περηφανο!

    εχω χρονια να δω παγωνι, παλια ειχα δει σε ζωολογικο κηπο!

    θα ηθελα ενα παγωνι στο κηπο μου! κυριως μετα την αναρτηση σου!

    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στα αλήθεια πανέμορφα!! Αν μια μέρα επιστρέψω στην πόλη μου θα φτιάξω ένα μικρό τέτοιο διακοσμητικό στον κήπο μου!! :))
      Να σαι καλά!! Θα περάσω από το μπλογκοσπιτάκι σου σε λίγο!! Ήμουν όλη μέρα στην γύρα σήμερα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Δε το ήξερα αυτό που λες με τα αρσενικά και τα θηλυκά. Νόμιζα πως ήταν και τα 2 το ίδιο εντυπωσιακά!
    Όσο για τα διακοσμητικά παγώνια και τα δύο όμορφα, αλλά αυτό με τα λουλούδια είναι λίγο πιο εντυπωσιακό!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πριν το μάθω δεν περίμενα πως είχαν διαφορές!! :))
      Αυτή την στιγμή θα προτιμούσα το δεύτερο μιας κι δεν έχω κήπο!!
      Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Προσπαθώ αρκετή ώρα να καταφέρω να ανοίξω το μπλογκ σου και να δω τα παγώνια σου. Αξιζαν τον κόπο μου οι φωτογραφίες. Αλλά κοίταξε τι φταίει και δεν ανοίγει εύκολα. Μήπως είναι βαρυφορτωμένο.??
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ!! Λυπάμαι πολύ για την ταλαιπωρία σου και σε ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου! Χαίρομαι που δεν απογοητεύτηκες!! Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Έχω παρατηρήσει πως από την ώρα που έβαλα την λίστα των ιστολογίων που παρακολουθώ δυσκολεύομαι κι εγώ!! Μείωσα τον αριθμό που εμφανίζεται στα δέκα ιστολόγια...για να δούμε! Δεν έχω κάτι άλλο που να παραφορτώνει την σελίδα μου! Έτσι νομίζω τουλάχιστον! :))
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλό μήνα. Μου αρέσουν τα παγώνια... εμείς πάντως έχουμε κάτι γνωστούς στην καβάλα που όντως έχουν αληθινά παγώνια στην αυλή τους! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου...υπέροχο!! :)) Δεν έτυχε να δω ποτέ σε αυλή σπιτιού!! :)) Φιλιά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  5. Κάπως μου έρχεται να είναι το αρσενικό παγώνι πιο όμορφο και εντυπωσιακό σε σχέση με το θηλυκό! Ποιός κάνει δηλ. το κόρτε!Όπως και να έχει τα παγώνια και οι φωτό σου πανέμορφα και πανέμορφες!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα καλύτερα μην το δούμε έτσι γιατί στο ζωικό βασίλειο πολλά αρσενικά είναι πιο εντυπωσιακά από τα θηλυκά!! Δυο που μου έρχονται στο μυαλό τώρα είναι το λιοντάρι και ο κόκκορας!! :)) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Παγώνια μου έχει σήμερα η κοπέλα μου?????????απίθανα!!!και αρσενικά και θηλυκά κουκλιά τα βλέπω εγώ..τα παγώνια διακόσμησης εξαιρετικά..μου άρεσε το φωτιστικό παρα πολύ,,να ζήσουν και να ευτυχίσουν οι φίλοι σας..είσαι γεμάτη εκπλήξεις τελικά...φιλάκια και καλό απογευματάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα παγώνια σήμερα και εκτός "μενού"!! Φτιάχνοντας το κολάζ του header έπεσα πάνω σε αυτές τις φωτογραφίες και όχι μόνο! Όπως κατάλαβες έχει συνέχεια πουλιών! :)) Τα παγώνια είναι πανέμορφα και αν ξαναβρεθώ ποτέ στην πόλη μου θα φτιάξω κάτι ανάλογο στον κήπο μου με το ανθισμένο παγώνι!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές!! Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. χαχαχα ευτυχώς που είναι παγώνι!!! Αλλιώς θα ανησυχούσα για τον "έρωτα"!! Φιλάκια κοριτσάκι μου!!

      Διαγραφή
  8. Έχω να δω παγώνι χρόνια...τουλάχιστον τα βλέπω στις φωτογραφίες σου τώρα...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς οι καλύτερες φωτογραφίες που έβγαλα στα διακοσμητικά παγώνια εκείνο το βράδυ είναι αυτές οι δυο!
      χαχαχα ήταν και 4 τα χαράματα!!! Μάλλον δεν ήμουνα σε νηφάλια κατάσταση! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ μπορώ να σου πω κι ακριβώς πόσα χρόνια έχω να δω παγόνι! Από το 1992!
    Ε; Είδες μνημονικό;
    Όμορφα είναι αλλά κάνουν περίεργους θορύβους! Το ήξερες;
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Παρασκευούλα μου!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βρε θηρίο; Θυμάσαι ακριβώς την χρονολογία;
      χαχαχα είναι λίγο παράξενος ο ήχος τους αλλά τα περισσότερα είδη ορνιθών έχουν παράξενους ήχους!!
      Θα προτιμήσω τα διακοσμητικά για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου!! :))
      Σε ευχαριστώ Αριστεα μου!! Καλό ξημέρωμα!! ΦΙλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα που είναι τα παγώνια!Πολύ εντυπωσιακά τα διακοσμητικά, ειδικά αυτό στον κήπο είναι φανταστικό!! Καλή συνέχεια Παρασκευή μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρισες Βασιλική μου; Ελπίζω να πέρασες υπέροχα! Καλή συνέχεια και σε σένα!! Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα πουλιά τα παγώνια! 'Εχω χρόνια κι εγώ να δώ από κοντά!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Παρασκευή!!!Παγώνια έχη μία φίλη μου,καί συνέχεια τά ακούμε πού φωνάζουν!!!
    Είδα παγώνι στήν Λευκάδα,στό Μοναστήρι τής Παναγίας τής Φανερωμένης!!!
    Ωραίες οι φωτό,αλλά καί οι χήνες,επάνω,φοβερές!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου!! Ωχ!! να υποθέσω πως είναι ενοχλητικό να τα ακούς συνέχεια; Δεν πέρασα από το Μοναστήρι της Παναγίας της Φανερωμένης φέτος! Πολύ θα χαιρόμουν να έβλεπα ξανά παγώνι από κοντά! :)
      Η πρώτη φωτογραφία με τις χήνες μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  13. τι όμορφα που ειναι!! και τα δυο , αλλά το πρώτο του εξοχικού κέντρου , μου άρεσε πολυ , τα χρώματα του η πόζα του τα λουλούδια του
    χαιρομαι που τα φωτογραφήσες και μας τα δειξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο ήταν υπέροχο!! Η φωτογραφία το αδικεί κάπως!! :))

      Διαγραφή