Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Ν' αγαπάς


Ν'αγαπάς τα βουνά 


και τα πέλαγα,


τους γνωστούς,


και τους άγνωρους τόπους,


τα πουλιά,


τα λουλούδια,


τα σύννεφα,


και πολύ ν'αγαπάς τους ανθρώπους.


Τα θεριά ν'αγαπάς και τ'ανήμερα,


τα νησιά,


τα ποτάμια,


τ'αστέρια.



Κι αν ποτέ σε πληγώσουν κατάστηθα
φίλοι,αγρίμια,λευκά περιστέρια
ν'αγαπάς, να ξεχνάς και να χαίρεσαι
την δική σου γαλήνη και κείνα
που με αγάπη το νου μας φωτίζουνε


και βλασταίνουν αμάραντα κρίνα.


Στίχοι: Νίκος Βελιώτης
Μουσική & ερμηνεία: Παντελής Θαλασσινός
                                                                                                        

41 σχόλια:

  1. Πανέμορφες εικόνες δεμένες απόλυτα με τους στίχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνεμορφα όλα!!
    Τα αγαπάω όλα!
    Και δεμένα με τους στίχους σου ακόμα πιο ωραία!!!
    Με μάγεψες και μου έφτιαξες την διάθεση σε μια πάρα πολύ δύσκολη μέρα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έφτιαξα την διάθεση! Μην νομίζεις! Και η δική μου φτιάχνοντας την ανάρτηση έφτιαξε :) Να σαι καλά Έλενά μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα δεμένες μέ τούς στίχους,όλες οι φωτογραφίες σου Παρασκευή μου!!
    Υπέροχες εικόνες!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ..............
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!
    Να είσαι καλά να μας χαρίζεις αυτό το υπέροχο θέαμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ακεφιά μου βρίσκω πάντα τις κατάλληλες εικόνες! :) Να σαι καλά Πέτρα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. *για να ξεπερνάω ( την ακεφιά)! :)

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα "πάντρεψες "τους στίχους με τις εικόνες!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπημενο τραγουδι ,αγαπημενος τραγουδιστης το απεδωσες τελεια μ αυτες τις πανεμορφες φωτογραφιες,συγχαρητηρια...πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά φιλεναδίτσα μου γλυκιά! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ένα λατρεμένο τραγούδι που το στόλισες με τις μοναδικές φωτογραφίες σου!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά Βιβίκα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βικούλα μου! Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!! Και τι όμορφα που τις συνδύασες με τους στίχους!!!!!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική δημοσίευση ...
    Υπέροχοι στίχοι έντυσαν πανέμορφα τις υπέροχες φωτογραφίες σου Βιβή μου ( κι αντίστροφα!!!)
    Φιλάκια πολλά ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έκανες έναν υπέροχο συνδυασμό φωτογραφίας και στίχου .Καλό Σαββατοκύριακο, καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτο το τραγούδι το έχει ringtone η θεία μου! Πολυ ενδιαφέρον ο συνδυασμός στίχους και εικόνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο μα πόσο όμορφη και τρυφερή ανάρτηση!
    Περικλείει τόσα αγαπημένα, σε ευχαριστούμε Βιβή μου! :))
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κι εγώ περιστεράκι μου! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. πόσο μα πόσο ρομαντικές και τρυφερές φωτογραφίες...γεμάτες αλήθειες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρκετό καιρό έχω να ασχοληθώ με την μπλοκογειτονιά και μου χάρισες μια όμορφη και γλυκιά ανάρτηση ,τόσο ζεστή ,τόσο αληθινή ! Βιβή μου ,να είσαι πάντα καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ολυμπία μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Να σαι πάντα καλά επίσης! Φιλιά!

      Διαγραφή