Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Μην....


.......ψάχνεις να με βρεις στις άκρες των γκρεμών
που συνηθίζω να περιφέρομαι.




Ούτε στα κιόσκια της απόγνωσης.




Ούτε στ΄απομεσήμερα του ονείρου μου.




Ούτε στα δειλινά του έρωτά μου.




Πάντως, στο λέω, μην ανησυχείς. Περνάω καλά.
Είμαι κρυμμένη σ΄ένα όστρακο στο βάθος του ωκεανού.




Εκεί μαθαίνω τα τραγούδια των κοραλλιών.
Περίμενέ με. Θα΄ρθω να στα φέρω.

Απόσπασμα από το " Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή" της Αλκυόνη Παπαδάκη




Το post συμμετέχει στο life images που διοργανώνει η Μαρία από το mytripsonblog.

http://mytripssonblog.blogspot.gr/2015/08/blog-post.html




31 σχόλια:

  1. Την καλύτερη κρυψώνα είχες !!!!
    Με τέτοιες φωτο ,άντε μετά να ξεμυτίσουν οι δικές μας......
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Νάσια μου! Καλό μήνα σου εύχομαι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Hello, gorgeous images. I love the cliff scene. And the underwater sea shots. Pretty post, enjoy your weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε περίμενα!
    Σεβάστηκα την απουσία σου έναν ολόκληρο χρόνο.
    Τώρα θέλω (κι άλλα) τραγούδια των κοραλλιών!

    Καλά να περνάς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είχαμε άμεση επαφή όλο αυτό το διάστημα αλλά είχαμε! Ξέρεις εσύ. :)
      Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τα τραγούδια των κοραλλιών! Για μένα ήταν μεγάλη άμυνα όλο αυτό το διάστημα!
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που έφερες την υπέροχη κρυψώνα σου μέχρι το Life Images!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Life images σου ήρθε την καταλληλότερη στιγμή! Να σαι καλά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Νά'σαι καλά Βιβίκα!!!! Σε περιμένουμε!!!!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Να είσαι πάντα καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Να είσαι καλά και να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς. Καλό μήνα να έχεις με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς την !!! Σε περιμένουμε να έρθεις απο την κρυψώνα σου , να μας πείς όλα όσα έμαθες ! Καλό σου μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ολυμπία μου! Επανέρχομαι σιγά σιγά! Ελπίζω να μην με ξελογιάσει ο Αύγουστος μόνο! :) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλο Αυγουστο ΒΙΒή μου να εχεις μας ταξιδεψες με τις εικονες και το ομορφο απόσμασμα της αγαπημενης Αλκυόνης.... να οερναας ομορφα οτι και να κανεις .. φλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρούλα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Να σαι καλά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μου έλειψες..!
    Σε περιμένουμε όποτε και εάν το νιώσεις! :)
    Καλό μήνα Βιβή μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.. πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κατερινάκι μου! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. μας ελειψες πολύ!
    υπεροχες φωτο!
    καλο υπολοιιπο καλοκαιριου
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου έλειψαν πολύ οι κρυψώνες σου! ♥
    Εύχομαι να περνάς υπέροχα!
    Καλό και δημιουργικό Αύγουστο με πολλά χαμόγελα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες φωτογραφίες μερών που μπορούν να αποτελέσουν σκηνικό υπέροχων στιγμών !
    Δροσίστηκε η ραχοκοκαλιά μου με την τελευταία του βυθού :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως αποτέλεσαν πραγματικά σκηνικά υπέροχων στιγμών! :))

      Διαγραφή
  13. Γειά! Χαίρομαι που με βρήκες κι σε βρήκα και βρεθήκαμε ... γενικότερα!
    (Συγνώμη που σχολιάζω σε παλαιότερη ανάρτηση, αλλά μου αρέσει να διαβάζω και πιο παλιά posts στα blogs που πρωτο-συναντώ...)
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες! Έχεις τον θαυμασμό μου!! (Και να θυμάσαι: Αν υπάρχουν ζωάκια ή γλυκά, λιώνω ακόμα περισσότερο!!!)
    ;-) χαχα!
    Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!
    Είμαι η Γιάννα και είμαι καλά! (Τώρα γιατί όλοι με αποκαλούν "τρελοκομείο", ειλικρινά δεν ξέρω!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή